perjantai 6. huhtikuuta 2012

Yökylässä kuuluisi : Leikkiä , meikata , tanssia,kuunnella musaa, piirtäää, nukkua, syödä, leipoa, käydä lintsil (jos on kesä), uida (jos on ranta lähellä), olla raúhallisesti, nauttia , hyppiä lumessa, mennä lumisotaa, piereskellä, kertoa kummitujuttuja, käydä kaupassa, vessassa ja suihkuussa &saunassa, kannattaa yleensä naurattaa kaverin vanhempia ja piereskellä heidän kuullen ;)) (meiltä onnisttuuu aina jos ollaa toisilla yötä.) piereskely on ihan luontainen asia. Kerronpas yhden jutun tää on nyt pelkästään pelkän Virpin postaus . eli mun . Ja kerron yhen hauskan sattuman koulusta:). Oltiin tunnilla olin Annelin vieruskaveri . Mulle tuli kova vessa hätä ja mun oli pakko mennä vessaan , huusin opelle tosi kovaa että menen vessaan . sitten menin sinne vessaa. Meidän koulun vessa on TOSI äklö ..... siellä jotkut heittelee vedet pitkin seiniä -.-.-.-.-. mutta sen jälkeen kun ,lähdin vessasta niin menimme  syömää luokan kaa vaikkakin liian aikaisin . Mutta sitten matkalla en voinut pidätellä PIERUA ja se vain tuli . Ja arvatkaa mitä se oli TTOOOOSI kova pieru eikä mua ees hävettäny. Oisiko teitä hävettäny ? Kommenttia kiits ..?? T.virpi

olin ihan kuin toi póssu ja mua ei siis hävettäny yhtäää ku äite on sanonu et pieruu ei kandee hävetä ja sitä ei kandee myöskää pidätellää;) Pahat ilmat pois pepusta :DPS. mun pieru haisee kyl pahalle kun yks kaveri melkee oksentiki XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti